:)

piątek, 22 kwietnia 2011

Zgadnij kto to?

15 komentarzy:

M pisze...

Ktoś kto nie umie jeździć na desce, lub ktos kto ma PRO umiejętności inaczej ;D?

Martyś pisze...

wredota :*

Aga pisze...

MONIKA!

kajkus19940 pisze...

ktos z naszej klasy?
no komentarzu martyny, ppowiedzialabym ze to ona sama...
;)

Kamil pisze...

Dobrze, że nie ja.

Aga pisze...

JA ja już zgadłam NAgroda się należy ... ;)

Kęs ;) pisze...

Monika na desce ; ooo

kajkus19940 pisze...

pytam ponownie:) :
to ktos z naszej klasy?

kala pisze...

Wydaje mi się że to Aga:)

kajkus19940 pisze...

bieber hahahh:(
? moze lepszą podpowiedź...;)

Aga pisze...

Pffff pierwsza byłam :)

Martyś pisze...

Ktoś z naszej klasy! :-D

Ola;) pisze...

no to Bieber:) on z nk jest^^ ahahahah

Ola;) pisze...

to trochę jak Mateusz:o hahaha ale to pewnie Monisia^^

Kęs ;) pisze...

jesli to naprawde bedzie Monikaa, to ja nie wiem co sobie zrobie ; ooo!

Prześlij komentarz

Treść możemy wykorzystać przeciwko Tobie ;o

Zgubiłeś się? Odnajdź się na klasowym blogu ;)