:)

wtorek, 25 stycznia 2011

Siedząc przed komputerem i popijając gorącą czekoladę zastanawiam się co by tu jeszcze mogłabym dodać jednak nic ciekawego do głowy mi nie przychodzi. Jedyne co nasuwa mi się na myśl po dzisiejszym dniu spędzonym w szkole to praca, a raczej odejście pana Cielasa. Nie wiem co o tym myśleć, a podejrzewam, że także i wy niezbyt wierzycie Panu, że zawsze chciał być pa... policjantem... Jakie są prawdziwe przyczyny "odejścia" z pracy? Czy jest ktoś, kto zabawi się w Sherlock'a Holmes'a i odkryje prawdę??? <...za dużo czekolady...>

5 komentarzy:

kajkus19940 pisze...

trzeba go troche przycisnac to sam nam powie;]

Ola;) pisze...

Jestem za:)

M pisze...

Kto wie?

Martyś pisze...

Ja też jestem za!

Kęs ;) pisze...

Wszyscy twierdzą, ze naprawde chce zostac policjantem :(

Prześlij komentarz

Treść możemy wykorzystać przeciwko Tobie ;o

Zgubiłeś się? Odnajdź się na klasowym blogu ;)